Special characters

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Neděle Říjen 6 20:55:30 CEST 2002

Radek Budar wrote:

>  chtel bych se zeptat, proc mi nefunguje zobrazeni nektreych specialnich znaku (po konverzi do HTML). Nektere znaky se zobrazi spravne (  α $ &hearts), naproti tomu znaky jako ☎ ⇐ ✓ se nezobrazĂ­ korektne (tradicni ctverecek). Je to pouzitym kodovanim (pouzivam windows-1250)?

Ne, je to nejspíš tím, že váš prohlížeč nemá font s odpovídajícím
znakem.

>  S tim souvisi i dalsi otazka. Jde o altribut 'override' u elementu 'listitem'. Vycetl jsem, ze muze mit hodnotu 'bullet', ale pokud bych chtel nejakou jinou, mohu v parametru pouzit zapis pomoci specialniho znaku (napr. ♥)? Nebo jsou v tomto parametru dovolene nejake preddefinovane hodnoty? V dokumenatci jsem je nenasel...?

Záleží na aplikaci, kterou používáte k formátování. Např. XSL styly
podporují hodnoty bullet a box, kromě toho pak všechny hodnoty
podporované v CSS: disc | circle | square | decimal |
decimal-leading-zero | lower-roman | upper- roman | lower-greek |
lower-alpha | lower-latin | upper-alpha | upper-latin | hebrew |
armenian | georgian | cjk-ideographic | hiragana | katakana |
hiragana-iroha | katakana-iroha

Aby to fungovalo, musíte ještě zapnout parametr css.decoration.