<article> + <appendix>

Radek Budar radek.budar na asei.cz
Pondělí Říjen 28 14:04:29 CET 2002

Zdravim,
 Dále bych se chtěl zeptat ma tag <appendix>. Domníval jsem se, že jeho použitím dosáhnu toho, že kapitoly v něm uvedené. budou v seznamu odděleny od Obsahu a nazvány třeba jako přílohy, ale ony se zobrazily hned za poslední kapitolu, pouze se označily ne čísly, ale písmeny. Lze dosáhnout nějak toho, aby byly odděleny do speciální sekce seznamu s názvem 'Přílohy'?

děkuji za rady
Radek Budař