<article> + <appendix>

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pondělí Říjen 28 14:27:38 CET 2002

Radek Budar wrote:

Kde a jaké obsahy se generují, ovlivňuje parametr generate.toc:

<xsl:param name="generate.toc">
appendix  toc,title
article/appendix  nop
article   toc,title
book      toc,title,figure,table,example,equation
chapter   toc,title
part      toc,title
preface   toc,title
qandadiv  toc
qandaset  toc
reference toc,title
sect1     toc
sect2     toc
sect3     toc
sect4     toc
sect5     toc
section   toc
set       toc,title
</xsl:param>

Jestli chcete mít seznam tabulek i u článku, stačí do seznamu za article
přidat "figure".

>  Dále bych se chtěl zeptat ma tag <appendix>. Domníval jsem se, že jeho použitím
dosáhnu toho, že kapitoly v něm uvedené. budou v seznamu odděleny
od Obsahu a nazvány třeba jako přílohy, ale ony se zobrazily hned za
poslední kapitolu, pouze se oznaīily ne īísly, ale písmeny. Lze
dosáhnout nějak toho, aby byly odděleny do speciální sekce seznamu
s názvem 'Přílohy'?

Nijak jednoduąe to nejde, musíte modifikovat kód pro generování obsahu v
autotoc.xsl.

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka na kosek.cz
  http://www.kosek.cz