Jeste k rejstriku

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Středa Září 4 11:37:39 CEST 2002

Jiri_Navratil na orcz.cz wrote:

> Videl jsem i HTMLHelp s takovym rejstrikem,
> ze pokud jsem provedl to stejne, dostal jsem se primo
> na odstavec, v nemz bylo oznaceno rejstrik.heslo.
>
> Neporadite mi nekdo, jak toho docilit ??

Stáhněte si nejnovější verzi XSL stylů 1.54.1 a nastavte parametr
htmlhelp.use.hhk na 1. Hesla budou skíkat na přesné místo jejich
výskytu. Má to však jeden háček. Pokud se jedno rejstříkové heslo
vyskytuje na více místech v dokumentu, bude v menu ze seznamem výskytů
místo názvu kapitoly/sekce uveden název hesla. Zatím jsem nepřišel na
způsob jak tuto chybu/vlatnost HTML Helpu obejít. Alespoň si však můžete
vybrat tu variantu, která je pro vás přijatelnější.