Epic Editor

Adam Mika lists na bnm.cz
Neděle Září 8 15:10:36 CEST 2002

Zdravim,

mozna se to tak uplne netyka tehle diskuzni skupiny, ale stejne doufam, ze
mi pomuzete. Resim ted v jedne firme problem. Vytvareji dokumentaci ke svym
produktum v MS Wordu. To se mi nezda uplne idealni, protoze dokumentace ma v
soucasne chvili jiz stovky az tisice stranek a Word se zacina chovat trochu
nepredvidatelne.

Dalsi problem je v tom, ze z teto dokumentace potrebuje generovat napovedu k
programu. Ta by mela byt idealne stejna jako je vsude ve Windows, tzn. HTML
Help.

Zkousel jsem se koukat na Internet a nasel jsem docela zajimavy program s
nazev Epic Editor, ktery by podle me tuhle situaci docela vyresil. Je
schopny naimportovat Wordovsky dokument, exportovat ho do vsemoznych formatu
a umoznuje i praci s nim.

Mate nekde s timhle editorem zkusenosti? Myslite si, ze je to dobre reseni
pro tuhle situaci? Nema problemy s ceskym kodovanim?

Diky moc za pomoc.

--
Adam Mika, a.m na bnm.cz