DocBook --> PDF

Jiri_Navratil na orcz.cz Jiri_Navratil na orcz.cz
Pondělí Září 30 12:38:44 CEST 2002

a-info?,rx:page-device?,fo:layout-master-set,fo:declarations?,rx:outline?,(fo:pa

>XEP nepouzivam, ale podobnou chybu jsem mel, kdyz jsem pri pouziti
>PassiveTeX mel omylem zapnute 'fop.extensions'.
>
>Pro XEP byl mel byt 'xep.extensions' nastaven na '1' a parametry pro
>ostatni procesory na '0' ('fop.extensions', 'passivetex.extensions',
>a 'arbortext.extensions')
>
>Martin Perina

Ani nastaveni techto parametru nepomohlo.
Nevim, proc mi to prestalo fungovat, jeste v dubnu jsem ze stejneho xml
pdf-ko vygeneroval. Jestli je to prechodem na vyssi verzi Saxonu a
DocBookovych stylu ??
Kdyz se divam na rozdil ve vygenerovanem *.fo, tak skutecne jak pise hlaska
mi tam
chybi sekce fo:page-sequence .

Zatim jsem neprisel na to proc.

Jinak diky za pomoc. Jiri Navratil