DocBook --> PDF

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pondělí Září 30 15:31:53 CEST 2002

Jiri_Navratil na orcz.cz wrote:

> Nevim, proc mi to prestalo fungovat, jeste v dubnu jsem ze stejneho xml
> pdf-ko vygeneroval. Jestli je to prechodem na vyssi verzi Saxonu a
> DocBookovych stylu ??
> Kdyz se divam na rozdil ve vygenerovanem *.fo, tak skutecne jak pise hlaska
> mi tam
> chybi sekce fo:page-sequence .

Nejprev bych zkusil dokument zvalidovat oproti DTD -- může stát, že vám
z něj nějaký element vypadl a styly proto generují nesmysly.

Pokud to nepomůže zkuste poslední verzi stylů a XEPu.

Pokud ani to nepomůže, pošlete co nejkratší dokument, který reprodukuje
chybu do listu a snad přijdeme na to, kde je problém.