Vlastni sablony, Saxon 7.8

Jan Vrany JanFrog na skaut.cz
Pondělí Prosinec 8 21:27:03 CET 2003

Dobry den,

zacinam trosku pracovat s DB a narazil jsem na par problemu:

1) protoze se jedna o dokumentaci k databazi, pouzivam
   elementy <database class="table">tabulka</database>.
   Ve vyslednem html (a pak casem i PDF) to chci mit obarvene,
   aby to bylo jasne a prehledne. Protoze to standardni styly nedelaji,
   predefinoval jsem si sablonu (vicemene jsem zkopiroval
   a prodal ty span do sablony inline.charseq):

   <xsl:param name="content">
     <xsl:call-template name="anchor"/>
        <xsl:call-template name="simple.xlink">
           <xsl:with-param name="content">
             <xsl:apply-templates/>
           </xsl:with-param>
        </xsl:call-template>
     </xsl:param>

       <xsl:attribute name="class"><xsl:value-of select="concat('database-', @class)"/></xsl:attribute>
         <xsl:copy-of select="$content"/>
   </xsl:template>

  Vsechno chodi, to je v pohode, ale do vysledne ho HTML (resp xhtml)
  mi to generuje pak:

  coz se mi moc nelibi a validatoru tak ne. Neprisel jsem na to, jak
  transformacni engine (saxon) donutit, aby to tam nedaval.
  Snazil jsem se studovat existujici xsl styly, ale na nic jsem neprisel.
  Muzete mi poradit, jak se toho zbavit, jde-li to.

2) Nefunguji mi docbookove XSL styly s poslednim saxonem - 7.8,
   je to normalni stav? Ne ze by mi to nejak vadilo,
   v klidu pouzivam 6.5, ale prekvapilo me to.

S pozdravem Honza Vrany