Vlastni sablony, Saxon 7.8

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Úterý Prosinec 9 17:19:29 CET 2003

Jan Vrany wrote:

>   Vsechno chodi, to je v pohode, ale do vysledne ho HTML (resp xhtml)
>   mi to generuje pak:

Generujete HTML nebo XHTML? Jestli XHTML, tak problém je jasný. Vaše
šablona generuje span ve špatném (žádném) jmenném prostoru. XSLT
procesor proto tuto informaci zapíše do výstupu (implicitní jmenný
prostor na chvíli přepne z xhtml na žádný). Zkuste:

        <xsl:attribute name="class"><xsl:value-of
select="concat('database-', @class)"/></xsl:attribute>
          <xsl:copy-of select="$content"/>

> 2) Nefunguji mi docbookove XSL styly s poslednim saxonem - 7.8,
>    je to normalni stav? Ne ze by mi to nejak vadilo,
>    v klidu pouzivam 6.5, ale prekvapilo me to.

Saxon 7.x implementuje XSLT 2.0, styly pro DocBook používají XSLT 1.0 a
jeho nestandardní rozšíření, která nejsou v Saxonu 7 implementována.

   Jirka Kosek
   e-mail: jirka na kosek.cz
   http://www.kosek.cz