Specialne znaky vo FOPe

Pavol Luptak Pavol.Luptak na i.cz
Neděle Prosinec 21 14:22:45 CET 2003

Ahojte,
pisem par matematickych formul, pouzivam tiez matematicke znaky ako
'∈', '⊅'. Pri transformacii do HTML su vsetky znaky bez
problemov citatelne, pri transformacii do PDF (fop + vlastne TTF fonty)
su uvedene znaky nahradene # (teda nie su sucastou daneho fontu).
Vyskusal som pouzit fonty integrovane priamo vo FOPe (Courier, Times,
..), podobne aj vlastne TTF fonty, ale vypada to tak, ze uvedene znaky
nie su sucastou jednotlivych fontov. Snazil som sa pouzit klasicky
symbol.ttf, pri vytvarani fop xml definicie mi ale vyhucal TTFReader

TTF Reader v1.1.1

Reading symbol.ttf...

Number of glyphs in font: 192
Unicode cmap table not present
java.lang.IndexOutOfBoundsException: Index: 0, Size: 0
          at java.util.ArrayList.RangeCheck(ArrayList.java:508)
          at java.util.ArrayList.get(ArrayList.java:320)
          at org.apache.fop.fonts.TTFFile.createCMaps(TTFFile.java:449)
          at org.apache.fop.fonts.TTFFile.readFont(TTFFile.java:439)
          at org.apache.fop.fonts.apps.TTFReader.loadTTF(TTFReader.java:222)
          at org.apache.fop.fonts.apps.TTFReader.main(TTFReader.java:184)

Otazka do publika - poznate nejaky font, ktory uvedene znaky ma
integrovane (ide mi o grecku abecedu, znaky ∈ ⊅ ⫆̸
..resp. viete sposob, ako uvedene znaky narvat do vysledneho PDF?
(nechcem moj docbookovy zdrojak miesat s latexom pouzitim
tex-math-equations.tex, nakolko uvedene symboly specifikacia DocBooku
podporuje).

Pavol
[Pavol Luptak, ICZ a.s.] [Pavol.Luptak na i.cz] [tel: +420(2)81002222]