sirka sloupecku v tabulce automaticky?

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik na i.cz
Čtvrtek Leden 2 12:25:28 CET 2003

Dobrý den,
používám na formátování jade s výstupem do HTML a PS (Debian GNU/Linux
3.0). Narazil jsem na zádrhel s šířkou sloupečků v tabulce.
Mám tabulku, kde vhodná šířka sloupců by byla dejme tomu 1 : 20
(konkrétně se jedná specifikaci vazby mezi podobnými dokumenty,
sloupečky jsou: č.kap. A, název kap. A, č.kap B, název kap B).
Ovšem výstup přes jadetex vyrobí tabulku se shodně širokými sloupci
a je to nepoužitelné.
Lze tedy nějak donutit jade, aby nechal layout tabulky na jadetex?
Inteligentně tabulku uspořádat je nejspíš schopen udělat jedině
sázecí stroj, tedy jedetex, ne?

Navíc jsem vypozoroval, že pokud přidám do tgroup na začátku
colspec. Dá jade dokonce i do HTML výstupu každému sloupečku stejnou
relativní šířku (asi default "1*"), ačkoliv šířku nespecifikuji.
(Nerad bych specifikoval, nějakou šířku ručně, to je snad záležitost
použitých nástrojů.)

Lze se s mojí konfigurací dobrat nějakého inteligentního chování
tabulek? (Nějaký parametr pro DSSSL?) Chová se db2latex nějak lépe?

Díky
--
Zito