sirka sloupecku v tabulce automaticky?

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Čtvrtek Leden 2 21:35:26 CET 2003

Vaclav Ovsik wrote:

> Mám tabulku, kde vhodná šířka sloupců by byla dejme tomu 1 : 20
> (konkrétně se jedná specifikaci vazby mezi podobnými dokumenty,
> sloupečky jsou: č.kap. A, název kap. A, č.kap B, název kap B).
> Ovšem výstup přes jadetex vyrobí tabulku se shodně širokými sloupci
> a je to nepoužitelné.

A jak jste nastavil šířku sloupců? Pomocí relativních délek:

  <colspec colwidth="1*"/>
  <colspec colwidth="20*"/>

> Lze tedy nějak donutit jade, aby nechal layout tabulky na jadetex?
> Inteligentně tabulku uspořádat je nejspíš schopen udělat jedině
> sázecí stroj, tedy jedetex, ne?

Inteligentně uspořádat tabulku je schopen jen člověk, a to ještě ne
každý :-)

> Lze se s mojí konfigurací dobrat nějakého inteligentního chování
> tabulek? (Nějaký parametr pro DSSSL?) Chová se db2latex nějak lépe?

Ve většině případů je nejjednodušší a nejlepší cesta k dobrým výsledkům
zadání relativní velikosti šířky sloupců.