Sidebar

Pavol Vaskovic pavol.vaskovic na softproject.de
Úterý Červenec 1 18:15:58 CEST 2003

Zdravim!

Jirka Kosek wrote:

>Vkl?d?n? do tabulky nen? nutn?. N?sleduj?c? ?pravy styl? vlo?? obsah
>element? remark a comment jako margin?lii:

Dakujem za navod. V akom processore Vam to funguje?
Co som skusal, v trial verziach ktore mam k dispozicii, tak to zvlada
XEP, XSL Formatter nezalamoval text comemntu, ktory potom zasahoval do
normalneho textu.

Ale zase XEP nevedel nacitat SVG... :-( Je nejaky kvalitny processor,
ktory pokryva celu oblast, alebo kazdy ma svoje muchy?

Ak by ste mi mohli pomoct s tou transformaciou ktora by prerobila vystup
do tabuliek (a mohlo by to bezat aj vo FOPe), bol by som Vam velmi
povdacny. Aspon nejaky presnejsi navod, ako by to malo fungovat...

Velmi pekne Vam Dakujem!!!

S pozdravom
Pavol Vaskovic