Sidebar

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Středa Červenec 2 11:25:41 CEST 2003

On Tue, 1 Jul 2003, Pavol Vaskovic wrote:

> Dakujem za navod. V akom processore Vam to funguje?

Zkoušel jsem to asi před 1/2 rokem v XEPu.

> Co som skusal, v trial verziach ktore mam k dispozicii, tak to zvlada
> XEP, XSL Formatter nezalamoval text comemntu, ktory potom zasahoval do
> normalneho textu.

Možná by pro XSL Formatter pomohlo nastavit napevno šířku fo:block s
marginálií.

> Ale zase XEP nevedel nacitat SVG... :-( Je nejaky kvalitny processor,
> ktory pokryva celu oblast, alebo kazdy ma svoje muchy?

Každý má svoje mouchy, ale XEP je asi nejvyspělejší, navíc do něj na
požádání implementují nové funkce velice rychle. Od verze 3.5 umí vkládat
i SVG obrázky.

> Ak by ste mi mohli pomoct s tou transformaciou ktora by prerobila vystup
> do tabuliek (a mohlo by to bezat aj vo FOPe), bol by som Vam velmi
> povdacny. Aspon nejaky presnejsi navod, ako by to malo fungovat...

Nemám čas to psát, ale idea je asi taková. Standardní FO styly upravit
tak, aby u fo:block, které obsahují marginálii vygenerovali nějaký
speciální atribut, který je odliší. Pak napsat XSLT styl, který bude
obsahovat identickou transformaci a navíc do každého fo:flow doplní
tabulku, z každého fo:block udělá řádku tabulku a obsah tohoto fo:block
půjde do druhé sloupce. Označené fo:block s marginálií pak dá do prvního
sloupce.