chm

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Úterý Červenec 15 15:46:46 CEST 2003

Jiří Hradilík wrote:

> jak zajistit v xml, ktere prevedu na HTMLHelp, aby odkaz otevrel jine chm,
> kdyby jeste umel otevrit konkretni kapitolu, tak by to bylo uplne super

Nejsnazší řešení je použít klasický ulink, který ukauje na druhý CHM
soubor pomocí speciální protokolu.

<ulink url="ms-its:druhy_help.chm::/ch02.html">Odkaz na druhou kapitolu
ve druhém helpu</ulink>

CHM soubory v tomto případě musíte mít ve stejném adresáři a
předpokládám, že chcete odkaz na kapitolu, která se generuje do souboru
ch02.html.

Elegantnější a čistší řešení by bylo použití mechanismu olink, ten jsem
však zatím bohužel neměl čas do HTML Helpu implementovat. Olink umožňuje
udržovat odkazy mezi dokumenty, které fungují i v různých výstupních
formátech HTML/FO/...(a časem snad i HTML Help).