chm

Jiří Hradilík jura.h na seznam.cz
Středa Červenec 16 08:43:17 CEST 2003

dekuji toto mi funguje, ale bylo by mozne otevrit druhe chm - potrebuji, aby
se otevrelo druhe chm a ne, aby se to otevrelo do stavajiciho chm.

dale bych mel jeste tuto otazku:
1.
mam v textu definovanou poznamku pod carou jako
               "Aplikační server<footnote id="server"/>"
a samotnou poznamku jako:
               "<para>
                  <footnoteref linkend="server"/> - místo názvu....
               </para>"
ale v HTML podobe resp. HTMHelpu se odkaz tvori takto:
                "<a name="server" href="#ftn.server">1</a>]"
a samotna poznamka jako:
                 "<a href="#ftn.server">1</a>"
coz mi neplni funkci odkazu a nevim si s tim rady
Nemohl by jste mi stim poradit ?

2.
jeste mam podobny problem v TAGu "<screen>", kde spravne vytvori odkaz z
popisu screenu (1,2,3....) na samotny vypis screenu, ale nevytvori se zpetny
odkaz ze screenu na popis screenu, ktery by byl dle meho vyhodnejsi nebo,
aby odkazy byly obousmerne.
Da se to nejak zaridit ?

P.S.
Chtel bych se ucastnit skoleni o DocBooku, ale docetl jsem se, ze je dobre
(nebo nutne) absolvovat skoleni na XML. HTML zvladam a delam nejake
drobnosti s PHP a MySQL, ale nevim jestli mam tedy absolvovat skoleni na XML
a proto se obracim na Vas jako odborniky, kteri by mi rekli jak je to
potrbne.

Predem dekuji za trpelivost ze zacatecnikem.

Jirka