Fop a OutOfMemory

Ludek Rasek ludek.rasek na pvt.cz
Čtvrtek Červenec 17 12:37:50 CEST 2003

Choulostiva mista vytipovana nemam, ale tenhle problem se da resit,
pokud nastavite pro spousteni fop-u vetsi maximalni velikost heapu
javovskeho stroje. Pro SUNovskou JVM je pro tento pripad mozno zadat
prepinax -Xmx napr. java -Xmx128M. Vychozi maximalni velikost java heapu
je tusim 64MB, coz FOPu pri rozsahlejsich dokumentech nestaci.

Ludek Rasek