chm

Jiří Hradilík jura.h na seznam.cz
Pondělí Červenec 21 07:51:17 CEST 2003

dekuji moc,

vse jiz ted funguje - po validaci jsem opravil jeste jednu chybicku a vse se
ted chova korektne

Jirka

  ----- Původní zpráva -----
  Od: Jirka Kosek
  Komu: docbook na linux.cz
  Odesláno: 17. července 2003 12:05
  Předmět: Re: chm

  Jiří Hradilík wrote:

  > ten postup co jste mi poslal jsem zkousel jiz predtim a poznamka dole se
mi
  > nezobrazila
  >
  > posilam priklad kde mi to nefunguje:
  >
  > <part>
  >     <title>Úvod</title>
  >       <para>
text
  > ..... </quote>
  >         ..... text ..... <quote>..... text ..... </quote>..... text
  > </para></footnote>
  >       </para>
  > </part>

  Před zpracováním styly je dobré každý dokument zvalidovat. Váš dokument
  není DocBook, protože DTD DocBooku nedovoluje vkládat odstavce přímo do
  odstavce. Pokud chcete mít nějaký text před první kapitolou v části, je
  na to myslím také nějaký element, tuším <partintro>.

  Tím, že váš dokument není DocBook styly se chovají podivně -- v tomto
  případě neumějí vypsat poznámky pod čarou pro část, protože tam s nimi
  nepočítají.