validace

Pavol Vaskovic pavol.vaskovic na softproject.de
Čtvrtek Červenec 24 17:08:38 CEST 2003

Jiří Hradilík wrote:

>EXAMPLE opravdu jako children figure nema, ale zabaleni do <para> nepomohlo

Podla chyboveho hlasenia, ktore ste pripojili,

>got (title para para figure para para para para figure para para para figure para warning para para para para para figure para para para para para warning para para para figure para para figure para para )

tam mate v example este aj <warning>, ktory tam nemoze byt... Ale
chybove chlasenie xmllint-u nevyzera na prvy pohlad prilis napomocne ;-)
Utilita xmlvalid, ktoru pouzivam hlasi neocakavany element a zoznam
ocakavanych elementov.

Mozete aj ten <warning> zabalit do para. Dokument potom bude validny.
Mam z toho vsak trochu zmiesane pocity, lebo toto sa mi zda byt dost
podivna konstrukcia:
Ale ucel to splni. Zaujimal by ma vsak nazor pana Koska.

S pozdravom
Pavol Vaskovic