validace

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Čtvrtek Červenec 24 18:17:50 CEST 2003

Pavol Vaskovic wrote:

> Mozete aj ten <warning> zabalit do para. Dokument potom bude validny.
> Mam z toho vsak trochu zmiesane pocity, lebo toto sa mi zda byt dost
> podivna konstrukcia:
> Ale ucel to splni. Zaujimal by ma vsak nazor pana Koska.

Vždy se jedobré zamyslet nad tím, co chci v dokumentu vyjádřit. Těžko
něco radit bez konkrétní ukázky dokumentu. Pokud to má být příklad, kde
je kus textu a obrázek, je pak asi zbytečné obrázek vkládat ještě do
figure. Jestli to tak ale mělo být a obsah example je hodně dlouhý, je
možná lepší udělat z toho sekci.

Pak je tu ještě možnost, že DocBook neumí přesně sémanticky popsat to,
co vy potřebujete, a můžete si DTD rozšířit a odpovídajícím způsobem
upravit styly.