Viacjazycne dokumenty

Pavol Vaskovic pavol.vaskovic na softproject.de
Čtvrtek Červen 19 12:35:29 CEST 2003

Dobry den!

Chcel by som sa opytat ci ma niekto skusenosti z udrziavanim viacerych
jazykovych verzii dokumentu v DocBook-u. Ide o to ze mame pouzivatelsku
prirucku v anglictine a bude sa prekladat aj do nemciny. Viem ze v
DocBook-u by som mohol pouzit na kazdom elemente atribut lang pre
specifikaciu jazyka a pomocou profilingu generovat jednotlive jazykove
verzie z jedneho zdrojoveho suboru. Je toto odporucany postup alebo by
bolo lepsie mat dva samostatne zdrojaky?

Ma s tym niekto nejake prakticke skusenosti?

Dakujem za radu!

S pozdravom
Pavol Vaskovic