poznamky pod carou

Vít Profant vit.p na centrum.cz
Neděle Červen 22 21:32:30 CEST 2003

Dobry den.

Pri transformaci DocBooku do FO za pomoci standardnich XSLT stylu
(1.60.1) se mi u poznamek pod carou stava, ze odkazy v textu na tyto
poznamky (cislice) jsou sice vyvysene oproti ostatnimu textu, ale
jejich velikost bohuzel zustava stejna, takze predchozi radka je o
neco posunuta nahoru a ve formatovani odstavce to zpusobuje nehezkou
mezeru.

Ja bych v tomto pripade ocekaval cislici ve formatu horniho indexu.
JDE NEJAK ZARIDIT, ABY SE V ODKAZECH NA POZNAMKU NAD CAROU POUZIVAL
HORNI INDEX MISTO VYVYSENEHO ZNAKU STEJNE VELIKOSTI?

Jenom bychsi dovolil upresnit, ze pouzivam Saxon 6.5.2 a FO prohlizim
pomoci XSLFormatteru od fy. Antenna House, ale pokud si dobre
vzpominam, mel jsem tento problem, jeste kdyz jsem pouzival FOP.

Uz se tesim na Vase dobre rady

S pozdravem

Vit Profant