"Přebytečné" tagy v HTML výstupu

Jiří Netolický netolicky na datis.cdrail.cz
Čtvrtek Březen 20 17:47:53 CET 2003

Přeji hezký den.

Vytvářím z Docbooku pomocí XSL stylů (1.60) a saxonu
html výstup. Nastavil jsem si podporu kaskádních stylů
takto:

<xsl:param name="css.decoration" select="1"/>

Jenže stejně když mám např element <emphasis> objeví se
v HTML toto:

Nejde nějak vypnout <em> značky a samozřejmě i odpovídající další
"přebytečné" tagy v jiných elementech? Vím, že to jde i tak vyřešit
kaskádním stylem: span.emphasis em { ... }, ale připadá mi to zbytečné.
Přiznávám, že jsem to moc nezkoumal, neboť mě tlačí čas - zitra to
musí být hotové.

Díky za radu či popostrčení.
Jirka