"=?iso-8859-2?Q?P=F8ebyte=E8n=E9?=" tagy v HTML výstupu

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Čtvrtek Březen 20 21:14:20 CET 2003

Jiří Netolický wrote:

> Jenže stejně když mám např element <emphasis> objeví se
> v HTML toto:
>
> Nejde nějak vypnout <em> značky a samozřejmě i odpovídající další
> "přebytečné" tagy v jiných elementech? Vím, že to jde i tak vyřešit

Jednoduchá možnost pro "vypnutí" není.

> kaskádním stylem: span.emphasis em { ... }, ale připadá mi to zbytečné.

Zase tolik práce to není :-)

Úpravy zobrazení by navíc byly jednodušší, kdybyste používal sémantické
značkování. DN z adresářového stromu bych osobně zapisoval spíš jako

<systemitem>dn: dc=cdrail,dc=cz</systemitem>

nebo

<literal>dn: dc=cdrail,dc=cz</litaral>

než jako prosté zvýraznění <emphasis>...</emphasis>