Ispell v PSGML modu

Jiří Netolický netolicky na datis.cdrail.cz
Pátek Březen 21 07:12:14 CET 2003

Přeji dobrý den,

přiznávám, že patřím spíše mezi příznivce VIMu ale
možnosti PSGML mi v něm chybí a tak docbookové dokumenty
píši v Emacsu. Myslel jsem si, když je Emacs takový
šikovný že před ispellem xml tagy "taktně zamlčí"
a je jěště by mu mohl podstrčit text ve "správném kódování".
Mám ispell přeložený pod cygwinem, takže mi funguje
na text v 1250, ale když dostane od emacsu utf-8 moc mu
nerozumí. XML tagy pochopitelně také nemá ve slovníku.
Není tohle už někde vyřešené? Nebo musím udělat konverzi
xml->text pak recode a teprve potom ispell?

Díky za radu,
Jirka