FOP a cislovani stranek

Martin Perina martin.perina na osu.cz
Středa Květen 28 09:40:57 CEST 2003

V St, 28. 05. 2003 v 09.30, Pavol Vaskovic napsal:

> Myslim ze nie. Svoj fop-custom.xsl som nemenil od verzie 1.60. ;-) Je to
> tym ze ten fop-common.xsl ktory bol v konferencii davnejsie je
> jednoducho out of date.
>
> S pozdravom
> Pavol Vaskovic
>
> P.S. dufam ze ste si vsimli rozdiel: fop-common.xsl a fop-custom.xsl,
> ten druhy je moja vlastna variacia na danu temu...

Soubor fop-common.xsl je puvodne moje prace, ale byl udelany
na mnohem starsi verzi XSL stylu. Pokud si vzpominam na zmeny
v 1.61.x, mely by vsechny zmeny z fop-common.xsl byt integrovany
do standardnich stylu. Nemel jsem na to jeste cas, ale zkusim
to overit pres vikend.

Martin Perina <martin.perina na osu.cz>