FOP a cislovani stranek

Pavol Vaskovic pavol.vaskovic na softproject.de
Středa Květen 28 10:15:10 CEST 2003

Martin Perina wrote:

>Soubor fop-common.xsl je puvodne moje prace, ale byl udelany
>na mnohem starsi verzi XSL stylu. Pokud si vzpominam na zmeny
>v 1.61.x, mely by vsechny zmeny z fop-common.xsl byt integrovany
>do standardnich stylu. Nemel jsem na to jeste cas, ale zkusim
>to overit pres vikend.

Mate pravdu, po vyhodeni fop-custom.xsl dostavam takmer rovnaky vystup a
FOP nehlasi ziadne nove chyby. Posledny update som robil pri verzii 1.60
a pri tej bol myslim este potrebny. Cize teraz uz je zbytocny. Dakujem
za dobru spravu.

S pozdravom
Pavol Vaskovic