Jak dlouho trva vyrizeni akademicke licence XEPu?

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pátek Září 5 18:21:54 CEST 2003

Honza Pazdziora wrote:

> mate nekdo zkusenost s tim, jak dlouho typicky RenderXu trva vyrizeni
> akademicke licence XEPu? Posilal jsem jim oficialni zadost fakulty
> a uz 14 dnu se neozvali. Tak nevim, jestli to jeste porad posuzuji
> a mam jeste cekat, nebo jestli to mam urgovat ...

Akademickou licenci máme na VŠE od té doby, co to nabízejí. Nejdéle na
tom trvalo, než sem sehnal ve škole razítko děkanátu, RenderX to vyřídil
v podstatě okamžitě. Je pravda, že tehdy program teprve začínal a během
té doby úplně změnili systém získávání lincencí na webu.

Osobně bych to zkusil urgovat, tím se nic nezkazí. Zvlášť, když člověk
do e-mailu připíše nějakou lichotivou větu typu, že za týden začíná
semestr a chceme, aby si studenti mohli osahat nejlepší procesor FO :-)
To většinou zabírá.