Jak dlouho trva vyrizeni akademicke licence XEPu?

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pátek Září 5 19:49:35 CEST 2003

On Fri, Sep 05, 2003 at 06:21:54PM +0200, Jirka Kosek wrote:

> Osobně bych to zkusil urgovat, tím se nic nezkazí. Zvlášť, když člověk
> do e-mailu připíše nějakou lichotivou větu typu, že za týden začíná
> semestr a chceme, aby si studenti mohli osahat nejlepší procesor FO :-)

Děkuji. Napsal jsem jim pošťuchovací mail, odpověď přišla do pár
hodin. Funguje skvěle.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.