deleni slov

Pavel Franc pmf na seznam.cz
Pátek Duben 30 09:16:43 CEST 2004

Dobrý den,

> Zkuste napsat přímo
> <value>/usr/lib/fop/hyph</value>
> vím, že v některých verzích FOPu to přes entity nefungovalo.

tak tímhle to nebylo, entity v 0.20.5 fungují bez problémů.

Ale řešení už mám, poradil nakonec Petr Rajský. Opravdu se zdá, že je
nutné mít soubor cs.hyp (tj. zkompilovanou podobu vzoru pro dělení
cs.xml, pokud to správně chápu) v podadresáři hyph balíku fop.jar.

Je zvláštní, že v některých popisech opravdu říkají, že stačí přidat
soubor cs.xml do nějakého adresáře (např. hyph) a v configu specifikovat
cestu k němu, přesně jak píšete na webu (opravdu Vám tenhle způsob
funguje?). Zároveň jsem ale narazil na diskusní listy, kde právě radili
překompilovat FOP nebo do jaru přidat hyp verzi vzoru pro dělení.

Přidal jsem tedy cs.hyp do archivu fop.jar FOP 0.20.5 a dělení slov mi
teď funguje. Díky za pomoc, jsem rád, že se mi to podařilo rozchodit.

Pavel Franc

--
                                                       _  o o
Pavel Franc                                           / \ |/