deleni slov

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pátek Duben 30 10:51:43 CEST 2004

Pavel Franc wrote:

> Je zvláštní, že v některých popisech opravdu říkají, že stačí přidat
> soubor cs.xml do nějakého adresáře (např. hyph) a v configu specifikovat
> cestu k němu, přesně jak píšete na webu (opravdu Vám tenhle způsob
> funguje?). Zároveň jsem ale narazil na diskusní listy, kde právě radili

Já používám XEP, FOP jen velmi výjimečně. Možná jsem si jen nevšiml, že
to od verze 0.20.5 přestalo dělit slova. Až budu mít čas, zkusím ten
popis upravit.

> Přidal jsem tedy cs.hyp do archivu fop.jar FOP 0.20.5 a dělení slov mi
> teď funguje. Díky za pomoc, jsem rád, že se mi to podařilo rozchodit.

Modifikovat fop.jar by z principu načítání tříd v Javě nemělo být nutné.
Mělo by stačit samostatný soubor cs.hyp umístit do adresáře hyph, a do
classpath přidat cestu k adresáři, ve kterém je adresář hyph.
Alternativou je si udělat malý JAR, ve kterém bude jen cs.hyp a ten
rovněž přidat do classpath.

   Jirka Kosek     e-mail: jirka na kosek.cz     http://www.kosek.cz
   Profesionální školení a poradenství v oblasti technologií XML.
         Úvod do XML 3.5.            DocBook 18.-19.5.
         XSLT 24.-26.5.              XML pro vývojáře 7.-8.6.