RTF se styly

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Středa Prosinec 8 20:22:06 CET 2004

Honza Tosovsky wrote:
> Ja si stale nedam pokoj a zkousim ruznymi cestami import do InDesignu. Napr.
> pro automaticke generovani obsahu je nezadouci mit jeden styl zaroven pro
> nadpisy podsekci i poznamek. V obsahu je pak oboji. To vsak plati i pro
> Word. Pokud styly chybi zcela, tato moznost pak neni k dispozici vubec.
> PDFko bez aktivniho obsahu (klikatelneho) a bookmarku neni pro mne PDFko
> (zvlast u rozsahle dokumentace).

A co import XML přímo do InDesignu? Adobe se chlubí tím, jaký tam mají
skvělý import XML.

Jestli chcete jít cestou RTF a máte dost kuráže, můžete zkusit upravit
zdrojáky jForu (http://sourceforge.net/projects/jfor/) tak, aby
generoval do RTF i styly.

> To byla spis filosoficka otazka. Vetsina editoru umi pracovat s odstavcovymi
> a znakovymi styly. Proc tedy .html nezpracovat pouze pomoci <p> a <span> s
> tim, ze vnoreni (pouze u odstavcu) by se provadelo pomoci class="...", tedy
> napr.
> "part_chapter_section_para". U nekterych dokumentu by tech stylu byl
> prehrsel, ale pokud by to prineslo kyzeny efekt, proc ne. Pokud by to bylo v
> mych silach, rad prilozim ruku k dilu.

Myslím, že jednodušší by bylo místo úpravy stylů napsat nepoměrně
jednodušší XSLT styl, který upravil standardní HTML výstup, z divů
udělal ploché <p> a doplnil odpovídající CSS třídy.