RTF se styly

Honza Tosovsky j.tosovsky na tiscali.cz
Středa Prosinec 8 19:10:38 CET 2004

>A k čemu to bude dobré? Editovat dokument je nejlepší ve zdrojové XML
>podobě a finální tiskový výstup můžete automaticky generovat rovnou z XML.

Ja si stale nedam pokoj a zkousim ruznymi cestami import do InDesignu. Napr.
pro automaticke generovani obsahu je nezadouci mit jeden styl zaroven pro
nadpisy podsekci i poznamek. V obsahu je pak oboji. To vsak plati i pro
Word. Pokud styly chybi zcela, tato moznost pak neni k dispozici vubec.
PDFko bez aktivniho obsahu (klikatelneho) a bookmarku neni pro mne PDFko
(zvlast u rozsahle dokumentace).

>Nejjednodušší by bylo napsat si XSLT styl, který ve všech stávajících
>stylech zamění generování div za p. Problém je v tom, že p se nedají
>zanořovat, ale div ano. Word to asi zkousne, ale není to změna, kterou
>by bylo možné provést ve standardních stylech.

To byla spis filosoficka otazka. Vetsina editoru umi pracovat s odstavcovymi
a znakovymi styly. Proc tedy .html nezpracovat pouze pomoci <p> a <span> s
tim, ze vnoreni (pouze u odstavcu) by se provadelo pomoci class="...", tedy
napr.
"part_chapter_section_para". U nekterych dokumentu by tech stylu byl
prehrsel, ale pokud by to prineslo kyzeny efekt, proc ne. Pokud by to bylo v
mych silach, rad prilozim ruku k dilu.