Jak vlozit automaticky text bez toho, aby to byl link?

drnovsky na pcinfo.biz drnovsky na pcinfo.biz
Pátek Prosinec 17 16:35:55 CET 2004

Diky za rychlou odpoved. Ale ani s jednim z nich se mi nepodarilo provest
to co potrebuji.

Rekneme ze mam glosar obsahujici texty:
<??? id="ferrari"><guilabel>Ferrari</guilabel> - cervene sportovni auto
bez kufru.</???>
<??? id="porsche"><guilabel>Porsche</guilabel> - sede sportovni auto s
kufrem vpredu.</???>
<??? id="trabant"><guilabel>Trabant</guilabel> - bile sportovni auto s
cervenou strechou.</???>

A v UPLNE JINE kapitole pisici o tom ze couvajici Ferrari predjede
Trabanta chci mit na konci kapitoly:
Vysvetlivky
<XXX YYY="ferrari" />
<XXX YYY="trabant" />

tak, aby se mi ve vyslednem HTML formatu objevilo neco jako:
kufru.</p>
strechou.</p>

Nejblize jsem se zatim dostal s pouzitim atributu Endterm uvnitr elementu
Link nebo Xref ale tam se mi nelibi ze text je v HTML vystupu "podtrzeny a
klikaci". A ja bych to rad "nepodtrzene a neklikaci" :-((( A pouzit
Endterm v jinem elementu nelze.

Aleš Drnovský

P.S.: tezko se mi to vysvetluje, ale snad je to alespon trochu
pochopitelne.

Jirka Kosek <jirka na kosek.cz>
17.12.2004 14:46
Odpovězte prosím uživateli docbook