Jak vlozit automaticky text bez toho, aby to byl link?

Tichy Jan konference na jantichy.cz
Pátek Prosinec 17 16:59:25 CET 2004

> Nejblize jsem se zatim dostal s pouzitim atributu Endterm uvnitr elementu
> Link nebo Xref ale tam se mi nelibi ze text je v HTML vystupu "podtrzeny a
> klikaci". A ja bych to rad "nepodtrzene a neklikaci" :-((( A pouzit
> Endterm v jinem elementu nelze.

Tak tam pouzijte normalne xref a pak si predefinujte prislusnou
XSLT sablonu pro tento element. Na druhou stranu nechapu, proc
to v HTML formatu vyslovene nechcete mit klikaci, vzdyt prave
hypertextove odkazy jsou nejvetsi prednosti tohoto formatu...

Jan Tichy