Superscript v bookinfo/title

Pavol Vaskovic pavol.vaskovic na softproject.de
Úterý Únor 10 12:28:10 CET 2004

Jirka Kosek wrote:

> Zkuste poslední verzi stylů. Mě se horní index zobrazuje bez problémů.

Skúsil som poslednú verziu štýlov (1.64.1) a vypol som vlastnú úpravu -
nezpracovanie zvyšku názvu bolo spôsobené staršou verziu šablóny v mojej
úprave.
Avšak stále to nerieši môj problém, že na titulnej strane nemám horný
index. Obsah horného indexu je vo výslednom FO normálnou súčasťou textu.
Namiesto X na 4-tú je tam X4. Generoval som ho pomocou štandardného
štýlu, aby som nezaniesol dalšie problémy z mojich úprav takto:

saxon -o vystup.fo vstup.xml c:\docbook\xsl\fo\docbook.xsl
"draft.mode=no" "fop.extensions=yes" "paper.type=a4"

Je možné že sa jedná o nejakú chybu šablón špecifickú pre FOP? Tento
problém sa vyskytuje aj v automaticky generovaných textoch ako sú xref-y
a TOC. Napríklad horný index v názve kapitoly sa zobrazí normálne, ale
keď sa z neho generuje hlavička stránky, alebo položka v obsahu, horný
index sa stratí a jeho obsah je v texte. Je možné nejako upraviť štýly
tak aby sa dostal horný index aj do markerov (? dúfam že nehovorím z
cesty) ktorými sa generuje automatický text?

S pozdravom
Pavol Vaškovič