Superscript v bookinfo/title

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Úterý Únor 10 18:09:55 CET 2004

Pavol Vaskovic wrote:

> Je možné že sa jedná o nejakú chybu šablón špecifickú pre FOP? Tento
> problém sa vyskytuje aj v automaticky generovaných textoch ako sú xref-y
> a TOC. Napríklad horný index v názve kapitoly sa zobrazí normálne, ale
> keď sa z neho generuje hlavička stránky, alebo položka v obsahu, horný
> index sa stratí a jeho obsah je v texte. Je možné nejako upraviť štýly
> tak aby sa dostal horný index aj do markerov (? dúfam že nehovorím z
> cesty) ktorými sa generuje automatický text?

Nějak jsem se špatně koukal, styly opravdu do obsahu a titulků veškeré
značkování vynechávají. Stačí do vašich úprav přidat následující styl:

<xsl:template match="superscript" mode="no.anchor.mode">
   <xsl:apply-templates select="."/>
</xsl:template>

a horní index se zobrazí teď už snad všude. Obdobně jde přidat podporu
pro další elementy.