muze mi tohle nekdo vysvetlit - upraveny template pro <para>

Petr Rajsky kecup4 na centrum.cz
Čtvrtek Únor 12 13:23:39 CET 2004

Dobry den,

vytvoril jsem si upraveny template pro tag <para>, narazil jsem
pri tom na zajimavy problem:

pokud se ve vygenerovanem dokumentu (pdf by fop) nachazi
cislovane/necislovane seznamy, je prvni radek kazde polozky seznamu
odsazen proti label symbolu prave o 1 radek - viz prilozeny obrazek.

Nakonec jsem zjistil, ze problem vznika i pokud do svych upravenych
stylu vlozim originalni template pro paru

<xsl:template match="para">
  <fo:block
xsl:use-attribute-sets="normal.para.spacing">
    <xsl:call-template name="anchor"/>
    <xsl:apply-templates/>
  </fo:block>
</xsl:template>

a zpusobuji to atributy "normal.para.spacing".

Cim to muze byt zpusobeno? Vzdyt jsem pouzil standardni template,
ktery by se stejne musel volat (z block.xsl). Hodnoty
"normal.para.spacing" pouzivam defaultni.

Prozatim jsem to osetril testem na rodice, pokud je to listitem,
nepouzije se "normal.para.spacing":
<xsl:when test = "name(..)='listitem'">
  <fo:block>
    <xsl:call-template name="anchor"/>
    <xsl:apply-templates/>
  </fo:block>
</xsl:when>
<xsl:otherwise>
    <fo:block
xsl:use-attribute-sets="normal.para.spacing">
     <xsl:call-template name="anchor"/>
     <xsl:apply-templates/>
</fo:block>
</xsl:otherwise>

Ale prece to musi jit nejak cisteji, nevite v cem je problem?

Diky,
Petr Rajsky