muze mi tohle nekdo vysvetlit - upraveny template pro <para>

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Čtvrtek Únor 12 16:36:59 CET 2004

Petr Rajsky wrote:

> Cim to muze byt zpusobeno? Vzdyt jsem pouzil standardni template,
> ktery by se stejne musel volat (z block.xsl). Hodnoty
> "normal.para.spacing" pouzivam defaultni.

Problém je s tím, že vaše šablona díky větší importní prioritě překryla
i šablonu, která ošetřuje první odstavce v seznamu. Stačí tuto šablonu
přidat do vašich úprav, a mělo by to být OK.

<xsl:template match="listitem/*[1][local-name()='para' or
                                    local-name()='simpara' or
                                    local-name()='formalpara']
                      |step/*[1][local-name()='para' or
                                    local-name()='simpara' or