Vyhledávání v PDF souborech

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pondělí Únor 23 15:43:11 CET 2004

Pavel Franc wrote:

> Je tedy možné, že při použití AFM to fungovat bude: "When embedding
> PostScript fonts, the entire font is always embedded." Lze české

Možné to je, ale myslím si, že to spíš fungovat nebude. Nestudoval jsem
zdrojáky FOPu, ale pokud neumí správný kódovací vektor vložit pro TTF
fonty, divil bych se, kdyby to pro Type1 fonty fungovalo.

> PostScriptové fonty jenoduše použít namísto TTF? Znamenalo by to zřejmě
> vygenerovat metriky fontu a v userconfig.xml přesvědčit FOP, aby tyto
> fonty použil... Pokud taková cesta povede k cíli, rád to zkusím:)

Tak to zkuste a dejte vědět. U Type1 fontů bude problém sehnat nějaké
počeštěné. Myslím, že sice SuSe má někde zdarma na webu balík
počeštěných, ale jsou jen se znaky z iso-8859-2 a neobsahují proto
některé důležité znaky jako pomlčku a české uvozovky. Pro každé písmo by
to pak chtělo uvádět seznam alespoň dvou písem -- první s českými znaky
a druhé s typografickými znaky a nastavit
font-selection-strategy="character-by-charcter", aby se chybějící znaky
doplnili z druhého fontu. Nejsem si ale jistý, zda FOP podporuje
font-selection-strategy.