Vyhledávání v PDF souborech

Pavel Franc pmf na seznam.cz
Pondělí Únor 23 15:07:28 CET 2004

> Nejspíše půjde o vlastnost FOPu, pokud používáte TrueType, a ne AFM
> fonty (s nimi jsou vygenerovány ukázkové PDF na xml.apache.org/fop/). Mě
> to s FOPem také nechodí. Naopak PDF vygenerovaná XEPem nebo Distillerem
> s tím problém nemají. Problém je v tom, že aby fungovalo kopírování
> českých znaků, musí být do PDF vložen vektor, který mapuje znaky fontu
> do Unicode a navíc musíte mít verzi Acrobat Readeru, který to podporuje.
> Zdá se, že FOP tam ten vektor nevloží.

Děkuji za odpověď.

Ano, ve FOPu používám české TrueType fonty. Máte pravdu, vyhledávání ani
kopírování tady skutečně fungovat nebudou, už jsem to našel na
http://xml.apache.org/fop/fonts.html#embedding

Je tedy možné, že při použití AFM to fungovat bude: "When embedding
PostScript fonts, the entire font is always embedded." Lze české
PostScriptové fonty jenoduše použít namísto TTF? Znamenalo by to zřejmě
vygenerovat metriky fontu a v userconfig.xml přesvědčit FOP, aby tyto
fonty použil... Pokud taková cesta povede k cíli, rád to zkusím:)

Pěkný den
Pavel Franc

--
                                                       _  o o
Pavel Franc                                           / \ |/