dotaz

Marie Mertová Mertovama na seznam.cz
Úterý Červenec 20 11:20:35 CEST 2004

Posilam opetovne dotaz do konference. Nenasla jsem zádná pravidla na konci e-mailu,podle kterých se mám řídit při psaní příspěvků, můžete mi poradit, co má správně být v Subjektu posílané zprávy?

Píši dokumentaci v editoru Jedit a tento zdrojový text převádím na dva typy výstupů: a) .PDF pro tisk dokumentace, b).HTML pro vystavovaní na Internet. Měla bych následující dotazy:
1. pro výstup .PDF bych chtěla stránkovat systémem např. 3.1 - 1, 3.1 - 2, 3.1 - 3, tj. aby se číslovalo v rámci kapitoly. Na doporučení jsem se dívala na http://www.sagehill.net/dockbooks/index.html, ale zrovna odkaz, který mě zajímal (stylesheet customization for page number prefixes v http://www.sagehill.net/docbookxsl/PrintHeaders.html), nefunguje, stranku nelze nalézt.
Stránkování mám v souboru stylů definováno takto:
<xsl:template name="page.number">
<fo:inline font="bold 9pt Times">Page <fo:page-number/>
<xsl:if test="ancestor-or-self::article">
of <fo:page-number-citation ref-id="terminator"/>
</xsl:if>
</fo:inline>
</xsl:template>. Poradíte mi?
2. Lze nějak zajistit,aby odkazy ve zdrojovém textu (např. tagy xref a link) byly brány v úvahu jen pro typ výstupu .HTML (ve výstupu pro .PDF mi naopak překážejí)? Jde mi o odskakování na začátek a konec stránek apod.
3. ve formátu .PDF nemohu zobrazit obrázky ve formátu .BMP, i když mám ve stylech
<xsl:template name="is.graphic.format">
<xsl:param name="format"></xsl:param>
<xsl:if test="$format = 'PNG'
or $format = 'JPG'
or $format = 'JPEG'
or $format = 'linespecific'
or $format = 'GIF'
or $format = 'GIF87a'
or $format = 'GIF89a'
or $format = 'BMP'">1</xsl:if>
</xsl:template>
4. Co může být příčinou toho, výstupní chunkovaný HTML soubor je prázdný, přestože při kompilaci bylo vidět, jak zapisuje vznikající soubory pr01,ch0102,ch0103 atd..
Díky.

Obchodní dům.cz - široký sortiment domácích spotřebičů a elektroniky, výrazné slevy. Navštivte
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=73742