Zalamovani radku v hlavicce stranky

Tom Metz konference na metz.cz
Neděle Květen 9 17:21:24 CEST 2004

Dobre odpoledne,
s XSL styly mate pravdu, mam par mesicu starou verzi. Pouzil jsem ty, co
byly v distribuci (stejne jako saxon).

TeX Live CD jsem stahoval prave z FTP CSTUGu. Neni prave jejich verze
specielne upravena pro cestinu? Jmenuje se cs-texlive... Vas link sice
ukazuje na novejsi verzi, ale bude korektne fungovat cestina? Navic,
kdyz mi vsechno zacalo fungovat, tak se mi prilis nechce dale
experimentovat.

A navic Vase DP je take tvorena pres db2latex, jaky byl Vas duvod pro
tento postup?

	Diky
		Tomas Metz