Zalamovani radku v hlavicce stranky

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Neděle Květen 9 16:19:01 CEST 2004

Tom Metz wrote:

> Nastaveni parametru "header.column.widths" nezabralo. Nedopatral jsem se
> proc. Tudiz formatovaci objekty jsem zavrhl.

Asi jste měl nějakou starší verzi stylů. Doporučuji používat vždy co
nejnovější, protože jsou v ní opravené chyby a navíc vždy mnoho nových
užitečných věcí (např. možnost upravit proporce jednotlivých oblastí
záhlaví).

> Na zdrojacich diplomky jsem si overil, ze to jde, tudiz jsem se rozhodl
> to take preprat. Takze kombinace:
>  * opraveny db2latex od Jirky
>  * posledni TeX LiveCD (20021021 -- poslednejsi jsem nenasel)

Nejnovějšíá TeXLive dostanete, když se stanete členem CSTUGu
(www.cstug.cz), nebo si jej můžete stáhnout z:

http://www.ctan.org/tex-archive/systems/texlive/Images/?filename=systems/texlive/Images/&action=/tools/filesearch&catstring=systems/texlive/Images/

         DocBook 18.-19.5.                 XSLT 24.-26.5.
         XML pro vývojáře 7.-8.6.          XSL-FO 16.6.