Rejstrik - <indexterm>

Honza Tosovsky ca021748 na tiscali.cz
Pondělí Listopad 8 07:15:22 CET 2004

Zdravim,
Visual Studio .NET pouziva system HTML Help 2.x, i sam Microsoft vsak doporucuje
zustat u verze 1.x, dokud nebude k dispozici system napovedy pro Longhorn.
Prijemnou funkci u verze 2.x je moznost definovat vice rejstriku. Pro Visual
Studio .NET existuje kit, ktery umi konvertovat stavajici .chm soubory do
noveho formatu. Pro nej vsak neexistuje samostatny prohlizec. Filozofie
je asi takova, ze se vysledny balik souboru napovedy distribuuje jako instalacni
balicek, ktery napovedu zaintegruje do napovedy Visual Studia .NET (tu integraci
jde mozna nejak obejit, nezkousel jsem to az tak dukladne). Na misto Visual
Studia by mel pro prohlizeni udajne stacit .NET Framework SDK (120MB).
Shrnu-li to, tvurce napovedy musi krome vlastni napovedy vytvorit instalacni
balicek. Uzivateli vsak pro zobrazeni nestaci napovedu nainstalovat, k jejimu
zobrazeni totiz potrebuje minimalne i .NET Framework SDK. To mne vsak neprijde
prilis prakticke.
Vice na http://www.helpware.net/mshelp2/h20.htm
Obavam se, ze system helpu pro Longhorn prilis nevyresi. Stejne bude nutne
u systemu pred nim instalovat nejaky ten prohlizec a kdovi jestli budou
podporovany v te dobe zastarale systemy jako W9x.

Uspora az 30 % na POVINNEM RUCENI! Mimoradne ceny pro auta starsi 10 let!
Pojisteni pripojneho vozidla zdarma. 800 100 777

http://adsweb.tiscali.cz/csob.html