Rejstrik - <indexterm>

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pondělí Listopad 8 16:24:43 CET 2004

Honza Tosovsky wrote:

> jde mozna nejak obejit, nezkousel jsem to az tak dukladne). Na misto Visual
> Studia by mel pro prohlizeni udajne stacit .NET Framework SDK (120MB).

Není potřeba celý .NET framework, ale aplikace na prohlížení helpu
(tuším, že dexplorer). Ale MS ji nedistribuuje samostatně, protože MS
Help 2 je nakonec určen jen pro dokumentaci VisualStudia.NET a pár
dalších věcí.

> Obavam se, ze system helpu pro Longhorn prilis nevyresi. Stejne bude nutne
> u systemu pred nim instalovat nejaky ten prohlizec a kdovi jestli budou
> podporovany v te dobe zastarale systemy jako W9x.

Vyřeší to, že uživatelé Longhornu budou mít konečně lepší systém
nápovědy než poněkud zastaralý HTML Help. Pro uživatele se staršími OS
můžete z DocBooku pořád generovat HTML Help.