Re: rozd?ln? obbsah .html a .fo v?stupu

Marie Mertová Mertovama na seznam.cz
Pondělí Listopad 8 07:59:56 CET 2004

Poslechla jsem Vaši radu a pro výstup .HTML mám po problémech. Pro výstup .pdf se mi nedaří, asi neumím správně umístit profilovací podmínku. Výstup .pdf vytvářím dvoukrokovým postupem:
1.c:\batch\saxon -o c:\dokumentace\out.fo %1 c:\mystyl\perm-fo.xsl
2.c:\XEP\XEP.bat C:\Dokumentace\out.fo C:\Dokumentace\out.pdf
Zkoušela jsem umístit podmínku "profile.condition=print", ale bez úspěchu. Poraďte mi, prosim.
Pozn.: Při umístění podmínky do prvního batche se mi při spuštění 2.kroku vypíše chyba Element ´fo:external-graphic´cannot be a child of ´fo:flow´ a Invalid XSL FO source ...   1 error found during validation.