rozd?ln? obbsah .html a .fo v?stupu

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pátek Listopad 5 16:19:33 CET 2004

Marie Mertová wrote:

> Profilování mi pomůže k tomu, abych měla dvě verze .hmtl výstupu, např.
> pro začátečníky( pomocí tagu <para uroven="zacat">) a pokročilé (pomocí
> tagu <para uroven="pokroc">). Já bych ale chtěla různé výstupy pro různé
> formáty výstupů (např. pro .html tisknout kap. 1,2,5,6 a pro .fo kap.
> 3,4,8. A to neumím. Díky.

U kapitol pro HTML si přidejte atribut condition="html", u kapitol pro
tisk condition="print" a u obojetných kapitol condition="html;print".
Při zpracování pro HTML pak použijte profilující styl a parametr
profile.condition nastavte na hodnotu "html". Při generování tištěného
výstupu pak na hodnotu "print".