DocBook > InDesign

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Úterý Říjen 5 22:46:11 CEST 2004

ca021748 na tiscali.cz wrote:

> 1) DocBook .xml>uziv. xslt sablona>InDesign Tagged Text>ID - pomoci
> uzivatelske sablony se .xml soubor zkonvertuje do formatu, ktery lze primo
> naimportovat do ID s moznosti nadefinovani vsech vychytavek, ktere ID nabizi
> (odstavcove a znakove styly, hyperlinky, odkazy do rejstriku, ...).
> Plusy: prima cesta s moznosti snadneho importu do ID. Pro upravu dokumentu
> si staci v ID pohrat se styly.
> Minusy: obtizne (cislovane seznamy), neli nemozne (tak se mi alespon jevi
> zpracovani tabulek) vytvoreni uziv. sablony, nutny upgrade pri upravach
> DTD

Nevím jak vypadá formát InDesign Tagged Text, ale pomocí XSLT jde
vygenerovat libovolný XML dokument, takže bych se nebál toho, že nepůjde
vygenerovat seznamy nebo tabulky.

DTD pro DocBook se nijak zásadně nemění, občas se přidá nový element,
takže problému s upgrady bych se nebál.

> 4) ...misto pro Vase namety

Umí-li ID načítat RTF, můžete toto RTF vygenerovat z formátovacích
objektů pomocí XFC nebo jFor.

ID by také mohl umět importovat formát MIF (FrameMaker). Tento formát je
možné z DocBooku vygenerovat pomocí programu Jade a DSSSL stylů.

> informaci budou k dispozici snad v pristi verzi). Mno, FO konvertor
> postaveny na vlastnostech ID by nebyl spatny.

Kdoví, jaký formátovací engine používá Document Server od Adobe:

http://www.adobe.com/products/server/documentserver/main.html