Pady aplikace MSXSL pri konverzi DocBook .xml

Honza Tosovsky ca021748 na tiscali.cz
Pondělí Říjen 25 07:46:37 CEST 2004

Zdravim,

kdyz jsem zacinal s DocBookem, objevil jsem nastroj MSXSL (Windows). Fungoval
dobre s jednoduchymi dokumenty a pro jeho nektere prednosti jsem jej preferoval
pred Saxonem: rychlost; pri konverzi do xhtml temer 100% validni kod; nenechava
v kodu entity   (nahrazuje je nejakym znakem, ktery vypada jako mezera),
cimz trosku snizuje velikost vystupniho souboru (davam to za vsechny predlozky).
Prvni zadrhel se vsak objevil u nekterych tabulek, ktere neni s to zpracovat
a dochazi k padu. Ted jsem objevil, ze si vylame zuby i v pripade konverze
do html, kdy je treba specifikovat vice autoru pomoci tagu  <authorgroup>.
Rad bych se tedy zeptal, je-li to programem, nebo XSL sablonami. Vzhledem
k tomu, ze Saxon oboji zpracuje bez problemu, tipl bych si na msxsl, ale
nemuze byt nejaka chybka i v sablonach? Mam to hodit za hlavu a prejit na
Saxon, nebo mam vytvorit nejake pokusne soubory pro ukazku techto nesvaru
pro pripad, ze by se tim chtel nekdo zabyvat?
Honza

PS: Vice o MSXSL viz
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnxml/html/msxsl.asp

NOKIA 2300 nebo SIEMENS A57 od 577 Kc